Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 1, 2010

Happy Birthday To me!!.. 29 Mei 2010

Berjaya juga aku setelkan entry tertunggak cite weekend minggu lps.. skg ni aku nk story cite weekend aku minggu ni pulak..

Sblm tu, aku nk ucapkan happy birthday utk diri aku sendiri la.. yg ke-25 pada hari sabtu lps, 29 Mei 2010.. Kebetulan lak 28 Mei public holiday Wesak. So, 3 hari la bercuti.. syok laaa.. cuti lama2.. klu boleh nk cuti lg.. tp hari ni nk tak nk keje dtg keje.. eee... tak suka!!!

-sekadar gambar hiasan-

So, meh la nk cite.. hari jumaat tak kemana2.. setelkan apa2 yg ptt kt umah.. sbb hari Sabtu mmg plan nk kuar jejalan.. dlm hati mcm2 fikir. nk p water theme park memandangkan agak lama tak bawak irfan berendam main air.. dok fikir sama ada p Bukit Merah Laketown or The Carnivall, Sg Petani.. N pada masa yg sama terpikir jugak nk spend 1 nite kt hotel area Batu Feringghi n main air dlm pool hotel je..

Aku pun SMS kawan aku yg penah stay kt Hard Rock Hotel Penang nk tnya no tel hotel.. malangnya dia takde no tel.. nk call TM direktory mls!! takde la rasa beria2 sgt coz ada plan2 lain kan.. So, sbb kawan aku takde no tel hard rock hotel, so, aku pun membatalkan plan utk ke hard rock hotel...

bila sabtu menjelma, aku tima byk la SMS from my friends wish besday kt aku.. thanks a lot ira n kak adha coz mereka adalah antara peng'wish' besday yg terawal.. n yg paling awal of kos la hubby aku.. jaga2 je dari tido.. satu kiss hinggap ke pipiku.. dgn ucapan besday.. hehe.. tq abg... nk harap tpt jam 12.00 tgh mlm, jgn harap la.. dgn aku2 pun tido sekali time tu.. takde maknanya nk tunggu lg klu mata dh berat tak leh nk angkat..

So, lps mandi2, setelkan irfan, setelkan apa2 yg patut keje umah.. tpt jam 10 pg kami pun bertolak dari umah ke???.. ke mana?? klu nk tau.. tunggu next entry ya!! coz nk kasi suspen sket.. hehe.. (ala.. mcm la gempak sgt, poyo je aku ni) hehe.. takpela.. tunggu jela next entry ya.. sbb skg pun dh kul 2.. time utk bekerja... (hahah lg sekali poyo, mcm la aku buat keje sgt)...

** thanks to all my friends yg wish kt FB sebelum n selepas my besday.. tq so much!!

2 comments:

NeenaAnuar said...

Happy Belated Birthday Jue! semoga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki sentiasa hendaknyer!

kalau jue nak nombor tel Hard Rock HOtel.. just browse kat internet jerk... senang.. confirm leh dpt no phone tu! :D

Nur Irfan Juezrie said...

tq akak.. tq so much!! akak mmg la boleh browse kt intenet tp masa tu ju kt umah.. n ju takde beruk band.. tu pasai la.