Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, May 15, 2010

I'm Waiting 4 Tomorrow

Setelah 2 bulan setengah en hubby p kursus di Melaka, esok dia akan balik.. yuhuuuu!!!! tamatlah penderitaan aku selama ini.. bukan derita lain tau, derita kena uruskan keluarga sorang2.. tlg jgn salah fhm ok!!!

so, lps ni insyaAllah rutin harian aku akan berubah... klu sebelum ni, sume benda aku kena fikir.. tp skg tidak lg.. harus fikir bersama2.. especially pasal irfan.. hehe.. irfan pun dh jadi big boy dh.. dia pun dh start berjalan.. teror dh berjalan.. ha cite dia leh jalan aku tak update lg kan?? erm.. takde gambar or video yg sesuai utk diattachkan.. mcm tak best lak cite je tp tak tunjuk kt korang...insyaAllah.. nti aku akan cite gak cite ni k.. FYI, dh dkt 3 minggu irfan boleh berjalan tau..

klu sebelum ni, aku la yg ambik irfan, aku la yg jaga irfan, aku jugak la layan irfan wlu pun penat sgt2.. mana taknya kt ofis pun penat.. coz aku skg cover keje PA dekan coz dia bercuti.. so, double work.. balik umah lak keje umah, tgk irfan.. kira time aku rest hanyala time tido.. tu tak cmpur lg irfan merengek tgh mlm or jaga nk main tgh mlm n jaga utk bancuh susu irfan... tp alhamdulillah.. irfan gud boy.. tak penah merengek tgh mlm, klu ada pun sekali dua je.. n klu minum susu lps abis sebotol susu, terus tido sendiri.. gud boy anak mama ye!!

k la chow.. just wanna to share the happy story to u alls semua.. N aku harap u all2 kt sana pun happy la hendaknya...

No comments: