Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 4, 2010

Akhirnya!!!!

Lama dh aku letak bakul merah irfan kt situ.. Dia mmg suka main kt meja komputer n suka main rak 3 layer kt sebelah meja computer tu.. kan aku penah cite kt entry lepas..

So, akhirnya.. aku dpt tangkap sesuatu.. setelah lama jugak bakul merah tu dok situ, irfan sebelum ni hanya dok bukak penutup bakul letak mainan2 dia, then ambik balik letak bawah, then dia ulang2 la buat benda tu smpai naik boring...

So, aku dpt tgkp benda ni lah.. jom kita tgk.. sila abaikan persekitaran rumah aku ye.. tq kawan2.. hehehe....

tgk la apa dia sudah buat.. dia sudah naik ke atas bakul merah itu.. aku hanya geleng kepala je bila tgk dia cmtu..
pstu.. alas meja makan aku tu sila abaikan la.. nk tau jadi cmtu nape.. tu sume keje budak kecik tu la..

gambar jauh sket, aku snap this pic dari dlm bilik...

gigih nk ambik apa pun tak tau..

kasi zoom sket...

P/S : gambar blurr coz ambik guna camera hp sbb nk mms kt papa irfan soh tgk perangai anak dia yg makin hari makin teror!!

No comments: