Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, May 1, 2010

Perangai Baru Irfan

Lately ni, aku ada masalah sket utk tidokan irfan.. slunya irfan akan tido malam or tido waktu siang di dalam buai.. tp skg ni dia ada pe'el baru iaitu suka duduk di dalam buai bila aku henjut utk tidokan dia.. bila irfan ngantuk sgt2 je dia takkan duduk, n dia akan tido.. tp bila dia ngantuk sket2 dia mula la akan bgun n duduk di dalam buai.. smpai naik tens aku dibuatnya.. bila angkat n baringkan dia balik dlm buai, jpgi dia duduk balik.. huh!! ponat makcik gini slu...

cmni la gaya dia setiap kali dia bangun duduk dlm buai.... siap sengih2 syok dok dlm tu..


abaikan muka irfan itu..

N lately ni utk tido malam, aku tak tidokan dia dlm buai dh.. aku terus tidokan dia atas katil.. irfan punya perangai.. dia nk tido.. dia kena golek2 guling2 abis satu katil, tunggingkan kepala dia dlu.. then lama2 dia akan tido sendiri.. tp dgn syarat aku mesti ada dgn dia... sbb dia akan tunggingkan kepala ke perut aku la, ke kepala aku la, ke mana2 saja la yg dia suka.. hehehe.. mcm2 tabiat dorang ni nk tido kan.. gitula...

P/S : Gambar blurr coz guna camera hp

No comments: