Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, November 21, 2014

Irfan's 5th Birthday Trip Johor-Legoland _Part 5 (Johor Premium Outlet_JPO)

Assalamualaikum wbt.. 

(masih lagi cerita basi April 2014)


Lepas keluar dari Nusajaya, kami gerak balik. kami ikut highway, kebetulan masa datang, kami nampak JPO, haruslah singgah.. walaupun takde plan nk beli apa2. so time otw balik, kami singgah JPO..



layan pics la..










pegang tangan sikit.. harus baik2 sbb nk paw smthing.. 




lapar!! kami singgah food court utk makan.. irfan tak yah makan.. dh paw aku kat kedai coklat.. smarties RM26..
ni buah tangan utk aku.. haruslah beli utk buat kenang-kenangan. takde maknanya kenangan sangat.. skg dah lusuh pun .. 


babai JPO.. dah nak balik.. ada rezeki, ada masa ada duit banyak kami datang lagi ye.. 


babai korang.. kami kena balik berehat sbb kena caj tenaga utk aktiviti keesokkan harinya pulak.. sure lagi mencabar.. aktiviti apa?? tunggu next entry ya!!

1 comment:

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam ju,
salam perkenalan yer
seronok uols jenjalan2 he3
pa pun kalo sudi jemputla singgah & join blog iols jugak yer :)