Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 19, 2014

Alhamdulillah..


Assalamualaikum wbt.. 

1st sekali tiada kata yang boleh aku ungkapkan selain ALHAMDULILLAH.. bersyukur kepada Allah yang maha Berkuasa memberikan aku rezeki yg lama aku tunggu. yes! i'm pregnant. sekarang usia kandungan aku dah masuk minggu ke-13.  

aku speechless. tak mampu nak gambarkan kegembiraan dengan kata2.. orang yang paling gembira dgn berita ini ialah my husband. selalunya kalau aku beli pregnancy test aku akan inform kt asben kata nak buat test esoknya. tapi kali ni aku tak bgtau dia.. selalunya kptsannya -ve. so aku tak harap sangat akan keputusan +ve kali ni. 

Tapi siapa kita utk melawan kuasa Dia. percaturanNya sangat terbaik.  Dalam masa tak mengharap Dia bagi.. Alhamdulillah.  SABAR ITU INDAH.. 






2 comments:

RayRay's Mummy said...

congrats jue..jaga diri okey!

Nur Irfan Juezrie said...

thanks Intan.. u too take care..