Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, November 19, 2011

Majlis Pertunangan si Comey Wina

hati meronta2 nk menulis.. tp mood sgt la kedaung.. ni pun tergerak hati nk tgk draft.. rupa2nya entry ni masih di draft.. aduhai.. kuatkan semangat utk abiskan menulis.. sory to Wina..

**entry ni sgt2 basi** (sory ye Wina)

based on entry lepas, balik Penang kami menghadiri Majlis Pertunangan Wina.. + sekali dgn open house la .. Wina sgt la cantik.. jom tgk pics kami...


seperti biasa la pics budak tecik ni mesti wajib punya..



me & my anak teruna..


ala.. irfan nak oiii.. mama nk ambik gambar auntie wina sorang je la.. huhu

tgk tu! dia kacau lagi auntie Wina.. auntie Wina cantik sgt tu yg irfan suka...

me & Wina

Nida & Wina

me & Nida

candid.. mcm2 aksi dok ada tuh..

kami ramai2.. versi IR..

aku n en hubby pun nk merasa gak dok atas pelamin.. al maklumla.. dkt 4 tahun dah tak tinggalkan pelamin.. hihi

close up.. malu2 kucing aihh


Si Comey Sofea..

mereka berdua..



tengok! susah betul nk ambik gambar budak 2 orang ni.. masing2 buat hal sendiri.. sofea dok geram kt bunga tangan Auntie Wina.. yg irfan plak, sebijik papa dia.. mmg betul2 anak papa la irfan nih...


3 comments:

Shu Shinju said...

waaaa...lamanya entry ni nak keluar..hihihihi...

yes.. wina sgt cantik..

budak tecik 2 org tu comel giler..esok besaq bagi kawin lah...hahahaha..

-oP_ida- said...

hahahahaha.....ok lah tuh jue update gak..nida lagiklaa.....perammm terus..huhuhu...

btw PIC=PIC sofia n irfan adalah cumiLLL....

Nur Irfan Juezrie said...

shu ~ haha.. dh mintak ampun maaf dh td dlm entry.. mmg lama.. entry raya aidilfitri pun baru abis, so maknanya menyusul lps tu la.. tak de mood nk blogin la shu..

ha ! kawinkan?? heheh..no komen...

nida ~ kan.. pics depa comey sgt.. buat muka comey je depa tu..