Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 9, 2011

Berjauhan dengan Budak Tecik tu...


Stop kejap cite Jalan2 Ganu..

Budak Tecik mana??

of coz la anak teruna aku ni.. huhu


nak cite, cite yg tak penah aku sangka2.. seriously.. 2 tahun usia irfan tak penah aku jauh dgn dia.. & berat hati nk tinggalkan dia dgn my mom.. bukan apa,.. 1st tkt dia yg tak mau.. 2nd tkt aku yg rindu tahap gaban kt dia.. & apa yg terjadi skg ni.. ialah perkara yg 2nd tu.. huhu.. irfan langsung tak meragam apa pun dgn mak tok dia.. huhu.. siap gelak2 noty lg bila aku call my mom tanya pasal dia..

citenya gini.. cuti sekolah biasala.. org nk jalan2.. termasuk aku.. tp plan asal nk jalan2 balik kelantan tak jadi.. sebab.. last minit cuti my hubby 7 & 8 jun dibekukan sbb ada latihan menembak.. So, nak x nak aku terpaksa la ambik cuti 6-8 jun utk jaga irfan sbb 6-8 jun jugak bbysitter irfan mintak nak cuti nak p makan angin dgn anak2 dia cuti sekolah ni.. this is 1st time bbysitter irfan mintak cuti, so aku tak de la kisah sgt.. sbb cuti en hubby byk lagi dari cuti aku.. so, aku mintak dia la yg ambik cuti lebih utk jaga irfan.. plan asal aku ambik cuti 6-7 je.. then en hubby ambik cuti 6-8.. so, plan asal 4hb kami nak balik kelantan.. then balik penang on 7hb coz aku keje 8hb tu..

So, bila dh en hubby tak dpt cuti 7-8 tu.. so, plan kami ke kelantan terpaksa dibekukan jugak.. huhu.. aku ni ekceli sayang ke cuti aku klu takat2 dok umah je.. sbb yela.. kedepan2 kita tak tau cuti tu ada emergency case ke kan.. so, aku ambik extra safe plan.. aku tnya mak aku boleh ke dtg umah aku jagakan irfan.. by rite aku mmg standy dh apply cuti pun utk 6-8 tu.. in case if my mom tak leh dtg umah aku, nk tak nk aku kena la cuti jugak.. tp hari jumaat after majlis Nida tu, aku terus shot ke Perak.. coz my mom ada suggest soh aku try tinggal irfan kt perak memandangkan my dad tak leh cuti awal2 minggu.. So, hari isnin tu aku saja la try tinggal irfan.. npk mcm ok.. aku shot balik penang.. aku pun cancel la cuti aku hari selasa n hari ni.. so dh jimat 2 hari kan?? hihi.. bijak x aku??

tp.. tp.. tp.. skg aku rindu tahap gaban kt irfan.. umah sunyi sepi tanpa suara dia.. tgk mainan dia rasa nk ngis je.. klu x, mmg bising umah dgn suara2 dia.. & jugak smlm my dad after keje dh shot ke Kedah balik kg.. So, bawak sekali irfan balik kg.. call kt kg mlm td.. punya la happy suara irfan kt sn.. amboii.. tak ingat mama ke? rupa2nya budak2 ni klu dok dgn org.. bukan main behave tak buat perangai.. klu dok dgn aku, ada jela.. ngis2 merengek2.. huhu.. kena tinggal slu ni.. heheh..


apa2 pun rindu dia sgt2... insyaAllah this weekend ni ambik dia di kg.. or my dad akan antar ke Penang..

4 comments:

shuhadah Zainol said...

ooo..berjauhan ngan irfan la ni...

xpe..irfan kasi chance mama & papa dia nak honeymaduuu....:)

Nur Irfan Juezrie said...

huhu..jauh dari irfan la shu..
masa balik PMC hari tu balik perak antar irfan kt mak tok dia.. huhu..

honey madu la sgt..takde maknanya.. .hihi

emma said...

rindu kt irfan kan...susah la kalo jauh ngan anak..tak leh tahan..asek nengok video die dlm hp jer..tak lelap mate tgu shifaa smpi umah...smpi je terus polok kuat2..hihihi..

ju..feel free to join my giveaway..anda telah ditag.. n_n..

Nur Irfan Juezrie said...

emma : betul tu.. gila la wei.. rasa mcm .. huh!! kosong duniaku ini.. hihi..

tq tag.. insyaallah .. ada masa ju join.