Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 20, 2010

Cite Yg Sgt Basi (Weekend Christmas)

* P/s : Ini cite backdated OK!!!

Erm.. spt yg aku janjikan or hint2 di n3 NI, skg ni tibalah masa utk aku citekan cite yg sgt2 basi. cite ini berlaku pada weekend cuti Krismas tahun lepas.. bunyi tahun lps mcm lama je kan? hehe...

Actually takde la apa2 yg menarik pasal cite aku kali ni.. no more story about vacation ok!!
jenuh la aku nk bercuti tiap2 kali weekend. yela.. gaji aku bukannya rm4000 sebulan.. heheh.. So. weekend Krismas tu aku balik kg la.. so, klu balik kg, mesti la ada masa yg byk utk melayan karenah irfan.. yela.. aku tak de la sibuk buat keje umah mcm dok umah sendiri.. klu dok umah sendiri, weekend 4 hari pun tak cukup bg aku.. aku rasa hari2 buat keje umah pun takleh nk abis..

Spt bisa cite yang hampir loya korang sume akan dgr ialah cite ttg anak teruna aku la.. cite apa lg.. yela.. irfan skg tgh membesar.. aku sgt seronok melihat aksi2 dia hari demi hari.. apa yg aku sgt perasan ialah irfan sgt suka menari.. yg paling ketara ialah bila dia tgk iklan TM (Lagu through my window nyanyian Bunkface). N jugak setiap lagu yg dia rasa dia nk menari.. hehe.. mcm2 gaya la budak irfan ni..

Nk cite pjg pun rasa mls sbb ni cite backdate. hehe

Choowwww dulu.. ada cite lg yg aku nk cite pasal irfan ni.. so, wait for next n3 yah!!



video

No comments: