Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 16, 2009

Pertemuan Yang Tak Disangka

Erm.. smlm masa aku tgh beli juadah utk berbuka puasa di bazar ramadhan.. seseorang telah menepuk belakangku.. aku pun agak terkejut la wlupun tak terkejuts sgt.. aku agak, mesti kawan2 aku kot.. so, bila beralih je.. aku sgt tergamam.. nk tau sapa.. Erm.. bukan ex-bf tau.. klu tak mau kena hampuk dgn en hubbyku.. hehehe..

Ekceli org yg menyapaku tu adalah kawan baik ku masa sekolah rendah di perlis.. nama dia Zurarazliyana Zulkefli. aku n family pindah ke perlis masa aku darjah 2. start aku darjah 2 aku kawan dgn dia smpai la darjah 6.. kami tinggal berdekatan je, sbb kami tinggal dalam quarters.. dalam quarters tu hanya ada 16 buah rumah (klu tak silap aku).. so, rumah kami sgt la dekat. then, lps masuk sek menengah kitaorang dah lost contact sbb ikut haluan masing2.. kebetulan lak, masa tu family kawan baik aku tu, pindah rumah, dorang stay kat umah sendiri.. so, start situ dah jrg2 jumpa..

Yang lebih tidak kusangka.. Si yana ni dah lbh kurang 2 thn stay kat penang.. n yg lebih2 tidak kusangka lagi adalah umah dia sebelah je dgn umah aku.. kira sebelah jugak la wlupun tak betul2 sebelah.. sumenya kerana pertemuan di bazar ramadhan di bulan Ramadhan yg mulia.. alhamdulillah akhirnya dapat jugak jumpa kawan lama yg tak penah2 terfikir lgsung akan ku jumpa..

yg best lg.. dia baru je lps pantang.. tak tau pun dia kawin, tak tau pun dia bersalin n sebaliknya.. dia pun tau story morry pasal diri aku.. so, apa lagi.. setelah beradd ym, kami pun ym sakan menukar kisah hidup kami ber2..

ERm.. cmtula citenya.. i'm so terkezutt beruk tau.. happy sgt2 .. masa jumpa dia smlm rs nk nangis pun ada.. u all bygkan la.. brp lama kami tak jumpa almost 12 tahun.. mcm benda berlaku dalam tempoh masa tu kan?.. apa2 pun aku bersyukur sgt2..

Sory la kengkawan, aku takde pic dia utk attachkan dalam ni.. mybe next time k! Chowww..!!

No comments: