Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 12, 2013

5th Wedding Anniversary - The Regency Jerai Hill Resort (Breakfast & Aktiviti Pagi )

Salam Jumaat sume.. sambung lagi.. 

Selepas tido bergolek atas katil besar, rasa sayangnya nak jumpa pagi sebab tgh hari tu kami dh kena cek out.. erm.. apa2 pun kena tima hakikat.. so, kami menggunakan masa yg ada dgn sebaik2nya.. 

lebih kurang jam 9 lebih, kami kuar bilik utk sarapan.  nk mandi pagi tu mak aiii!! sejuk gilosss... aku mandi paling awal mengigil kuar toilet.. irfan time tu masih berbungkus lagi.. then, xsmpai hati lak nk mandikan irfan dgn air yg dh rupa mcm air aisbatu dh, so aku just tukar pampers dia je.. basuh muka, basahkan rambut, tadaaaa!!! budak kecik tu ready to have breakfast dgn baju tido.. 

ha, terlupa lak nk cite pengalaman aku tido kt atas nun Gunung Jerai.. tgh2 tido tu, ada a few time jugak aku terjaga.. korang tau, aku dgr bunyi angin.. kuat giler.. yela aku berada di ada gunung.. tu kena la tima kenyataan kan? so, itu lah antara pengalaman yg aku lalui.. & 1 more thing, benda yg aku rasa.. selalu kan, aku g bercuti or stay kt hotel, aku sgt jrg jaga malam.. tp tido kt gunung Jerai, kerap lak aku jaga malam.. tu yg boleh dgr bunyi angin kuat tu.. huhu..tp takde la rasa seram cumanya kerap terjaga.. mebi gak sejuk kot.. apakah??? jeng3.. 

ok la! tinggalkan la kisah misteri nusantara yg xbrp nk misteri tu.. jom tgk pics waktu pagi di Gunung Jerai..



Photobucket
Irfan seperti biasa, klu xmakan nasi lemak kosong makan cornflakes n coco cruch.. bila tnya nk susu ke x.. dia xnak, soh makan la kosong jer..
Photobucket
porridge.. antara menu2 lain, sama je mcm hotel2 lain.. nasi lemak, mee goreng, roti, bake beans, sosej , buah2an.. 
Photobucket
view pagi dari Puncak Kedah Restaurant
Photobucket
irfan & papa.. irfan muka xmandi sgt tau..
Photobucket
makan kali ke3 baru berpeluang ambik gambar kt entrance restaurant..


Lepas abis breakfast, kami jalan2 di kawasan sekitar.. masa hari 1st xjalan abis lagi..just jalan2 di sekitar bilik.. so, sbb takde buat apa2 pagi tu, kami ambik peluang untuk jalan2 di sekitar restaurat pulak..


Photobucket
me & irfan.. love this so much!
Photobucket
berjaya ambik gambar bertiga.. nasib baik dpn kami tu ada mcm tempat tanam bunga so leh letak camera atas tu.. 
Photobucket
aku suka sgt view pic ni.. tp spoil la irfan suka tgk merata tau!!
Photobucket
again, dia buat lagi?? 
Photobucket
kali ni pun sama.. 
Photobucket
ni plak, kepala je kt camera, mata tang lain..
Photobucket
aik!! turn papa elok je tgk camera.. ohh.. aku tau sbb apa.. sbb mama pandai attract irfan  soh tgk camera kan? hahahah
Photobucket
see!! ok lagi.. 
Photobucket
yg ni, ala2 candid la.. sbb dua2 tgk camera.. hahaha.. mama xnak ngaku salah tu? hihi.. 
Photobucket
both of them..
Photobucket
masa jalan2. kami ternampak bilik ni.. n kami lalu ada 1 bilik xtutup pintu.. katil dia 2 superior single n aku agak di bilik superior which is bilik yg paling murah kt si ni.. n aku aim klu dtg lagi, nk stay bilik ni sbb view dia sgt la cantik .. 
Photobucket
see!! yg korang npk mcm balcony tu adalah view dia.. korang akan npk laut n also daratan la.. eee.. bestnya.. 
Photobucket
otw, balik ke bilik.. apa lagi? aku buli la budak kecik ni ambik gambar dia.. hahah.. lawak je .. irfan mcm menyerah je bila aku soh berdiri situ, berdiri sini.. gud boy!!
Photobucket
tgk.. budak masham... 
Photobucket
eh2!! suka pulak dia..
Photobucket
antara jenis bilik di sini..
Photobucket
finally sampai kt dpn bilik aku.. ada petting zoo.. so, kt situ ada arnab.. arnab kt sini dilepaskan kt kawasan tu.. so budak2 tertarik nk main dgn rabbits..
Photobucket
pic ni aku ambik dari balcony bilik aku.. so, betul2 dpn bilik ada petting zoo n sebelah dia ada swimming pool
Photobucket
irfan dah get ready naik atas rumah.. nak buat apa kawan2??? cuba teka!!!
Photobucket
xsabar dh tu.. hehehe.. buat apa lagi?? swimming la.. hadaoiii anak betuah, pg2 dh nk  berendam.. dh la sejuk.. en hubby kata, biarkan dia.. biar dia berenang kejap then dia xtahan sejuk dia naik la.. then boleh terus mandikan dia.. hehehe.. gud idea!


So, takde gambar swimming.. xkuasa aku nk menambah gambar yg sedia byk dlm camera dgn ambik gambar irfan swimming.. cukup2 la gambar swimming smlm tu.. sama ja pun.. hehehe.. so, yg meneman si anak mandi of coz la papanyer.. aku?? tgk tv kt bilik .. drama melayu ... best jugak lama xlayan drama melayu.. hihi.. 

k la.. see u kt last entry  yeahhh.. (xsabar nk abiskan entry nih)

No comments: