Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 9, 2011

Catatan Pre Raya Aidilfitri 2011 @ Kedah

oppss.. tersilap upload pic.. bukan pre raya sales la.. hih.. pre raya preparation.. hehhe


Wah.. tajuk.. complete ok!! siap dgn tempat beraya.. hahah.. of kos la kan?? sbb kg halaman sendiri.. bukan beraya di kg suami tak best.. mmg best pun raya kt kelantan... tp mestilah kg sendiri lebih nostalgia, lebih seronok sbb dpt bersama2 dgn family tercinta.. tak gitu cik bedah?? haha..

apa2 jela.. sebelum aku story cite hari raya, harusla ada entry pre raya.. (ala, mcm la sibuk dok buat kuih raya.. hehe) . bukan la apa sgt pun.. dlm karangan, pendahuluan mesti la ada.. so, entry ni merupakan entry pendahuluan la.. entry isi2 kemudian la ek? n for sure entry raya 2011 ni adalah entry berantai.. mau tak nya, gambar byk... so.. aku kena create entry based on kejadian n gambar2 yg disnap.. harap korang jgn la jemu ek?? layankan je la aku nih...

ok.. aku start cuti raya dari sabtu, 27/8 smpai lah ahad 4/9.. tp terEL pada hari isnin 5/9 tu.. en suami lak.. cuti awal dari aku.. dari jumaat 26/8 smpai isnin 5/9.. tu la pasal aku 'ter'EL hari isnin tu.. haha..

aku balik kg umah tok pada hari ahad.. hari jumaat my mom dtg umah aku.. tido 2 mlm.. then ahad kami balik kedah.. tp mama n abah dgn irfan bertolak dulu.. aku setelkan umah dulu.. basuh baju, kemas umah sket.. pstu baru la gerak ke kedah.. keta ke-3 gerak ke kedah ialah adik 2 org tu.. al maklumlah org lelaki.. tido tak hengat.. ptg baru nk gerak.. so, dipendekkan cite.. kami sume selamat sampai di kedah hari ahad tu wlupn berbeza time..

ha.. ni baru betul.. pre raya.. buat ketupat..

buat kuih raya..

(sekadar gambar hiasan dari google)..


ok.. tunggu cite entry raya k.. daaaa...

No comments: