Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 13, 2011

Kisah Norma, Pesakit Kanser Otak

Aku terpanggil untuk menulis entry ini selepas menonton rakaman video MHI dari fb tv3.. sungguh menyentuh hati.. sebelum ini aku pernah baca kisah Norma n Talib di blog kak Moon.. biras kepada Talib, suami Norma..

apa yg aku dapat simpulkan di sini ialah, hidup kita diuji dgn pelbagai ujian dariNya.. bagaimana cara ujian, besar mana ujian pun, Allah bagi kepada hambanya yg kuat n mampu.. Sesungguhnya .. setiap ujian ada hikmahnya..

Apa yg amat menyedihkan sehingga aku menitiskan air mata ialah aku cuba membayangkan aku di tempat Norma.. oh! hebat sungguh ujianMu ya Allah.. aku rasa aku xmampu utk lalui semua itu.. Tapi, mcm mana dengan Norma? Norma yg sedang lalui ujian itu sekarang.. n Talib, suami norma yang telah berjanji untuk menjaga Norma walau apa pun keadaan Norma.. aku petik, satu ayat dari blog Kak Moon jugak..

Org kata Seth ( Nora Elena ) tew la lelaki paling penyanyang n romantik ....but in real life ai think Talib la suami yg paling tabah n penyanyang ...- Munirah Rahman..

So, bagi sapa yg belum tgk rakaman MHI, boleh click SINI..

No comments: