Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 9, 2012

Salam Kembali

Assalamulaikum..

Wah..lamanya tak jenguk blog ni.. dah bersawang dah pun.. tahap malas utk menulis adalah sangat tinggi + faktor2 kesibukan di tempat kerja.. bukan kata nk menulis, nak membaca blog kawan2 apatah lagi.. bukak blog pun tidak.. 

ok.. dah alang2 menulis, nk jugak la update sikit.. skg ni anak teruna aku tu, asyik nk membeli toys.. yg paling aku tension, dia suka sgt beli toys yg kecik2 tu.. klu sekali teraburkan toys dia dari bakul mmg penuh la umah.. umah dah kecik, dia penuhkan 1 hall tu dgn toys dia.. 

jom tgk..

tgk.. segala ahli bomba kecik, jet2 pejuang & policeman.. tu belum masuk kon2 construction jalan, signage yg bermacam2.. oh.. xlupa motor scramler pun ada jugak kt situ.. 
dereten kereta kecil.. 
helikopter bomba & lori bawak kereta
ha..  tau ni dia kata apa.. shako aka tesco.. kan kereta boleh lalu bawah tu.. so kan tesco nk masuk multilevel parking dia bentuk cmtu.. then dia p tambah traffic light plak.. aiyoooo!
hasil kerja irfan.. xseimbang tp xjatuh..
kalau dh boleh main, mmg xingat apa dah..

5 comments:

nur said...

hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

Fida said...

Sama lar macam danish...hari2 nak beli toys...huhu...

Nur Irfan Juezrie said...

nur.. thanks for visit my blog.. insyaAllah..

kak fidz : tula.. nk buat camne pun xtau xnk bg beli toys.. unless x pegi mana2 terperap kt umah.. tp xjugak.. klu ikut papa g kedai runcit kt bawah pun beli toysss... klu g petronas kt bawah umah beli groceries pun beli toys.. uwaaaa!!

Mak Izz said...

nih tokei toys dh dtg ekekek... bijaknye irfan sampai dia leh bina tesco dgn lego. speechless 0-0

sejak bebudak membesar dan pandai main ni, lantai berselerak perkara biasa. tiap kali mengemas mesti izz dan anah akan ckp "kawan mak nk dtg eyh?" MENANGEHHHH...

Nur Irfan Juezrie said...

hahaha.. klu cmtu kena ajak kawan2 mak dtg hari2.. baru umah boleh kemas ek?? hihi..

akak, yg tesco tu papa irfan buatkan.. sbb dia nk soh buat shako (tesco).. yg irfan buat sendiri tu yg menara tinggi yg xbrp nk seimbang tu... tp ekceli, quite impress jugak dgn imagination dia.. budak laki kan?? hihi