Rajin2 la Click sini ye!!

Me & Hubby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, June 3, 2010

Village Mall Sungai Petani

hai.. salam bersiaran kembali.. seperti yg dijanjikan, tibalah masa utk aku citekan ke mana destinasi aku seterusnya selepas kuar dari The Carnivall.. Setelah walk in check in kami tidak berjaya kami pun zassssssss... ke Village Mall Sg Petani. Slu dok tgk je.. sbb Village Mall ni betul2 tepi jalan main road Sungai Petani.. lokasi dia bersebelahan dengan Tesco di Lagenda Height.. aku tak penah lg pergi ke Village Mall ni.. npk mcm besar.. teruja nk masuk.. that's y ajak en hubby mkn di situ..

Sempena birthday aku yg ke-25 ni mmg dh pasang niat awal nk mkn kek kt sini.. jom tgk kt mana!!

>

>

>

>

>

Sudah tentu la di Secret Recipe..
tempat pilihan yg terbaik utk menikmati kek2 yg sgt sedap

pandai hubby aku pilihkan meja sbb ada bunga kecik comey je..
wlupun bunga plastik tp npk sgt cute.. menaikkan lg seri meja.. hahah..bukan naik seri pengantin ye!

tu pulak potato chips utk appertizer.. FOC ok.. yg pasti irfan la yg mkn potato chips tu.. takpe. irfan mkn la ek.. sbb mama n papa dpt mkn yg lg sedap.. nk tau apa?? jom tgk....

jeng! jeng! jeng!
terliur tgk wei....
"White Dark Choc Cheese"
rasanya?? mak aiii.. sedap sgt... ni 1st time aku try this cake..


ha.. ada lgi.. jgn tak tau.. aku ni hantu kek coklat...
nk tgk apa?? tgk ni!!

>

>

>

>

"Walnut Brownies"
erm.. coklat yg cair yg melimpah ke bawah tu buat aku tak thn..

ha.. tu baru kek.. kek ni kira kena ada gak la sbb nk celebrate besday kan.. kira simbolik utk besday mesti la ada kek.. tp mana nk kenyang klu mkn kek je.. haruslah ada main course kan.. nk tgk apa?? jom!!!!

"Grill Black Pepper Chicken" untuk besday mommy

&

Grill Mushroom Chicken utk en hubby

sedap tau food2 di atas.. slu aku ke SR akan mkn tom yam dia je.. jrang la nk mkn nasi ni.. coz kali ni g SR sbb tak ambik heavy lunch kt the carnivall td, so haruslah aku mkn nasi ....

ha.. ada makanan takde minuman mmg tak sah la kan?? jom tgk minumam pulak...

Fruit Punch utk besday girl (hehe.. girl ke? terasa remaja belia gitu)

&

Chocolate Banana in Glass untuk en hubby

yg bestnya.. en hubby la nk sgt try choc banana in glass.. konon2 dia kata mcm sedap je.. nk try rasa la konon2.. then rasa2 je.. dia tak lalu pulak... ha.. aku pun try jugak la rasa.. erm.. nk kata tak sedap sgt tu tak la.. tp takde la sedap sgt.. mybe bukan taste hubby n aku kot.. last2 tinggal gitu je drinks tu.. wah.. rugi wooo.. harga choc banana tu adalah RM 8.50

irfan yg layan abis dgn potato chips tu..


sibuk nk suapkan papa dia smpai terlentok2 kepala en hubby

ni pulak smpai muncung2 mulut en hubby..

ok.. abis dh cite pasal mkn2.. So, lps je mkn kami just round2 pusing2 mall tu.. then balik.. penat oo.. seharian main air.. smpai di Penang lebih kurang kul 8.30 mlm..

No comments: